Wednesday, 24 November 2010

Happy Birthday to my beautiful second daughter--- יום הולדת שמח לילדה הכי יפה


בצילום המתאמנים של בתי רוקדים באמצע שיעור הספינינג לכבוד יום הולדתה.


מזל טוב לילדה הכי אנרגטית ,יפה, מבפנים ומחוץ. ילדה מיוחדת במינה . יש לי כל כך הרבה מה לומר ולספר עלייך...אך אני ממהרת לפני שהשעון המתקתק פה לפני יכריז על יום חדש.
אני רוצה לפרסם את הפוסט שהתאריך עליו יראה את התאריך של יום הולדתך, היום לפני 27 חורפים יפים נולדת. מאחלת לך באהבה מזל טוב . ורק רציתי לומר לך כמה אני גאה בך וכמה אני גאה להיות אמא שלך. אין ברת מזל ממני בעולם הזה. אני פשוט פשוט מתה עלייך . אוהבת אותך אהבת נפש .

וכמו שאמרתי לך באנגלית I am so lucky to be your mom.
יש המשך לפוסט הזה והיא יבוא בקרוב מאד.

הנה ההמשך כפי שהבטחתי . צילומים (מתנצלת על איכות הצילומים )  ווידאו קליפ של שיעור הספינינג שהפך למסיבת יום הולדת פרועה ומדליקה תרתי משמע...כפי שרק המתאמנים של בתי יכולים לארגן לה. אתם ענקיים .


מסיבת יום הולדת בשיעור הספינינג ב GREAT SHAPE


סושי שהכנתי למתאמנים של בתי  ליום הולדתה.





מסיבת ספינינ לכבוד יום הולדתה של המאמנת .כמה שאתם מטורפים חברההההההה

עוגת יום הולדת שאחת המתאמנות אפתה לכבודה. ממממ כמה שהיא הייתה טעימה.

מדהימים!!!!!


כל המתאמנים התקשטו באביזרים מהבהים.





מסכנה המנקה....

זה היה רעיון ענק תודו....והיא,ההיא מתחת לירוק הזה מדהימה.
הנה שיר שאני אוהבת ומקדישה לך יפה שלי.....
אוהבת אותך ואותכם....היה כייף אמיתי . תודה!!!

והנה הקראת הברכות שלכם....

No comments:

Post a Comment