Wednesday, 14 July 2010

הופ הופ טראללה גדלתי בשנה - מזל טוב לילדה הבכורה והמדהימה שלי

מזל טוב לך בתי היקרה. מאחלת לך את כל הדברים הכי נפלאים שהעולם הזה יכול להציע לך. לפני כך וכך שנים, עשית אותי לאדם הכי מאושר בתבל. ואת עדיין ממשיכה לעשות זאת...באמצעות הנכדים היפים והמתוקים והמדהימים שהענקת לי.
אני רוצה להחזיר לך באמצעות כרטיס ברכה שפעם כתבת לי, בעודך נערה צעירה . בטוח לא האמנת שאמא שמרה את זה כל כך הרבה שנים נכון? אז את טועה אמא כן שמרה ושומרת כל פתק שאי פעם אתן בנותיי כתבתם לי.
אז הנה חסכת לי כתיבת כרטיס ברכה. כי הכרטיס הזה הוא את. אמא נפלאה שאני אפילו לא מגיעה לקרסוליים שלה.
אוהבת אותך אהבת נפש. ילדה וחברה שלי.
זה היה השער לברכה שכתבת לי..יש המשך אך הוא אישי ואותו אני שומרת לעצמי....
Happy Birthday baby

ראי אותך בצילומים פה, וכמה הנכדים שלי דומים לך...?
בתמונה משמאל למטה..את כאבא שבת...כבר אז היית מהפכנית בדעותייך ורצית להיו רב ולא רבנית ביום ששי בגן....מצחיקה שכמותך...אני עדיין זוכרת איך התעקשת להיות אבא שבת, בגלל הטלית והכיפה שנראו לך יותר מענינים מסתם צעיף על הראש...
follow that dream you are dreaming...You know how good you are . My skybird
אוהבת אותך

אמא.

1 comment:

  1. אמא ריגשת אותי מאוד, תודה על הכל. ואהבת אותך הכי בעולם.

    ReplyDelete