Monday, 29 November 2010

Aromatic Herbs scones ---- סקונס עשבי תיבול מהירות



לחמניות מהירות - סקונס עשבי תיבול
סקונס עשבי תיבול 
קלות הכנה..ומתאימות על יד מרק.
מבחוץ הן פריכות ובפנים רכות.טעימות וריחניות
כ-12-14 סקונס
מצרכים:
230 גר' -225 גר' קמח תופח
חצי כפית מלח
1 כפית אבקת אפיה
2 כפיות עשבי תיבול קצוצים טריים בסה"כ – כמו טימין ,מרווה רוזמרים או  לפי הטעם אחד מהם.
שן שום כתושה.-לא חובה
2 כפיות קצח – לא חובה אני מוסיפה אוהבת מאד קצח.
50 גר' חמאה או מרגרינה
150 מ"ל חלב או מים 
1 ביצה להברשה

  הכנה:
אפשר במעבד מזון או ביד.
תנור לחמם לטמפרטורה –225מעלות או הכי גבוהה והכי קרוב לטמפרטורה זו.(אני אופה על טורבו- אופציה יהחידה שיש לי בתנור שלי)
לשמן תבנית או להניח נייר אפיה.
לנפות קמח ואבקת אפיה יחד.
להוסיף עשבי תיבול.
להוסיף חמאה עד קבלת פירורים.
להוסיף חלב או מים לאט עד קבלת בצק רך.
להוציא למשטח עבודה.
ללוש מעט ביד על משטח מקומח.
לרדד בצק לעובי של כ- 2 ס"מ.
לקרוץ עיגולים עם חותכן .
להניח על מגש,להבריש עם ביצה טרופה.
אם רוצים אפשר לפזר מעל שומשום או קצח או שניהם ביחד.
לאפות כ- 8-10 דקות.עד שזהוב ותפוח. הזמן תלוי בתנור ומשתנה מאחד למשנהו.
לקרר על רשת צינון.
נפלא למטבלים או לליווי מרקים.
טעים עם שום אפוי מרוח עליהם כשהם חצויים לשניים.
המתכון פורסם על ידי בשנת  2005 פה לחנוכה.
אני מנצלת את חג החנוכה להעביר לבלוג שלי ממיטב המתכונים שלי שפורסמו בעבר ברשת. מקווה שתהנו למרות שהצילומים לא ממש מי יודע מה והמתכונים אינם ערוכים . אך הם נכתבו באהבה רבה. ואהובים על בני ביתי.
click on the link 

No comments:

Post a Comment