Friday, 31 July 2009

זה סופו של כל שרוול-my love for polka dots







זוכרים שמיחזרתי לאחרונה טישרט לטובת הפיג'מה של נכדתי? ונשארו לי השרוולים שנגזרו מהטישרט.
ולא סיפרתי לכם שאני מאד מאד אוהבת נקודות. יש לי במלתחה שלי נקודות בכל הצבעים ועל הכל.על חולצות ,טישרטים,מכנסיים,נעליים, ואביזרים.
אז אתמול התעוררתי במצב רוח "נקודתי",ולצורך הניסיון שלי להדפיס על בד, גייסתי את פקק השעם מבקבוק היין האחרון ששתינו.
השתמשתי בצבע מיוחד לטקסטיל.והתוצאה מאד מצאה חן בעיני.
אז מה עשיתי?:
ערבבתי את הצבע עם מדיום מיוחד לטקסטיל שמדלל את הצבע.
טבלתי את פקק השעם בצבע והחתמתי את הבד.
את השרוולים השארתי מחוברים כמו במקור,והפרדתי אותם בדף נייר כדי למנוע העברה של צבע לצד השני.
החתמתי פעם אחת עם הצבע ,ובפעם השניה לא טבלתי אלא החתמתי עם השאריות שנשארו על השעם.קיבלתי עיגול רק עם קווי מתאר.
עוד לא החלטתי כיצד לנצל את השרוולים.יש כמה רעיונות אספר ברשומה נוספת כשאחליט מה.
בנתיים תהנו מרעיון מיחזור פקק השעם.שלעת מצוא משמש כחותמת טקסטיל.
שבת שלום.



No comments:

Post a Comment