Wednesday, 19 January 2011

My Beautiful Israel Is Blooming ---- ישראל שלי יפה וגם פורחת

ט"ו בשבט בפתח ומה יותר מלבב מלאות את הטבע במלוא הדרו? בשנה שעברה צילמתי הרבה טבע ובעיקר את הפריחה שאחרי הגשמים הברוכים. השנה לצערי לא ראיתי הרבה גשם בביקורי בארץ. וגם הפריחה לא הייתה מי יודע מה. או שלא ביקרתי במקומות הנכונים. אולי, כי הייתי עסוקה קצת הפעם עם הנכדים. אבל יש לי צילומים מהשנה שעברה וזה מן חוב קטן שאני חבה לעצמי כי לא הספקתי להעלות פוסט . 
אז הנה קצת מהיופי הארצישראלי. פרחים שהם חלק מנוף ילדותי, חלק מהישראליות שלנו. הפרגים, הרקפות, הסביונים, הדרדר ה,הגאה ועוד רבים אחרים ויפים. כי האדם עץ השדה.
חלק צלמתי במושב בו גדלתי , חלק בדרכים בהם נסעתי ממקום למקום וחלק בתל אביב (בשכונה) בעת הטיול היומי שלי עם הנכדים.
תהנו. ושיהיה לכם חג פורח ושמח.
בברכת שנראה את הכרמל ירוק ופורח במהרה. אמן!




גם באדמה חרבה ויבשה היופי הזה ממאן להכנע.



עלה  מפריחת הפרג שעף ברוח ונחת בזרועות התלתן.

שניים לטנגו.....
עלי פרג יצירתיים. עפו ברוח ונחתו בקומפוזיציה מושלמת.
שירת הפרחים

רקפות כמו שיש רק בארץ ישראל.



את התרמילים האלה נהנגנו לאכול בדרך מבית הספר. אין לי מושג איך קוראים להם בעיברית , אך במרוקאית קראנו להם "קרימבוש" וסבתי נהגה ללקט אותם עבורנו בשדות הבר סביב המושב.

יש לי עוד צילומים רבים והיה לי קשה מאד לבחור .  אולי אשאיר את השאר לסיבוב נוסף מתי שהוא.
טו בשבט זה חג נפלא חג שמזכיר לנו שבלי הטבע אנחנו כלום.
תבדקו את שאר הפוסטים (מתכונים) שכתבתי לטו בשבט פה וגם פה. פה יש מתכון לטנזיה שמתאים לכל חג, אך אין מתאים ממנו לט"ו בשבט.
ומה עם קצת זומבה בנתיים? אוי איזה ארץ נהדרת.....יללה תהנו.

:)


No comments:

Post a Comment