Wednesday, 23 December 2009

My Red Five Cent for Christmas. Happy Holidays,Happy Newyear.
















בימים  הקרובים העולם הנוצרי יחגוג את קריסמס. קריסמס הוא החג הכי משפחתי בלוח השנה הנוצרי. חג של ביחד, חג של נתינה, ביחד, אהבה, שמחה, ריחות מיוחדים של קינמון ציפורן, מתנות,עצי אשוח ריחניים ,שלג, ובעיקר ביחד.  בימים אלה אני חושבת על חברי וחברותי שיחגגו, חשבתי שמכיוון שהשנה לא אהיה לחגוג אתם בסינגפור כמו בכל שנה, אתכוב להם פוסט מארץ הקודש.  
(Thinking of you in this 'sunshine' day)


חברותי מיצגות את הקשת החברתית  המיוחדת של סינגפור. חלקן נוצריות אדוקות , חלקן בודהיסטיות, אתאיסתיות, מוסלמיות ולכולן מכנה משותף. אהבה! אהבת החיים, אהבת הזולת,אהבה ליופי, לאוכל טוב, י טיולים , מוזיקה, אומנות, בישול , סבלנות סובלנות,התנדבות למען מטרות חבריות וקהילתיות , עזרה לכל אלה שלא התמזל מזלם ולא שפר עליהם גורלם.


וכך מדי פעם אנחנו מוצאות עצמנו מתגייסות למען מוזיקאי חסר אמצעים אך מוכשר ענק, או צייר, מיד אחת מהמעגל נרתמת לארח, אחת מהן היא חברתי הטובה ביותר. בעיברית אקרא לה צדיקה בדורה. אישה משיכמה ומעלה, סינגפורית אצילה ויפת נפש אמיתית. תמיד אפשר לסמוך עליה כשזה מגיע לאירוח קבוצת אנשים שהיא אפילו לא מכירה. רק צריך לומר לה...ליליאן הבחור או הבחורה מוכשרים (היא חובבת מוזיקה ציור פיסול וכל מה שקשור באומנות). מצחיק איך התגלגלתי לספר עליה, בסה"כ התכוונתי לכתוב משהו לקריסמאס, ובכלל לספר על עגבניות השרי שאכלתי לפני מספר ימים, מתיקותם העבירה את בלוטות הרוק שלי על דעתן. במקום אני כותבת על ליליאן, על התנדבות שלה ושל עוד אנשים טובים. לספר עליה  זו ממש חובה מלאת הנאה. ממש כמו אשכול עגבניות השרי, היא צבעונית, מיוחדת חכמה , טובה, ומלאת חיוניות והיא לא בת 20. תקצר היריעה מלספר בשבחה  ואסתפק בפוסט הזה במה שסיפרתי עד כה. בעתיד אספר על עוד ממעללי המעגל הנשי שלנו


אה אז איפה הייתי בכלל? אה, עגבניות שרי נכון? אז לפני שטרפתי אותן, הן נחו על צלחת לבנה שהדגישה את צבען האדום עז . צבע שמעיד עליהן ,שמתיקותם עולה על כל דימיון. ( מושבניקית זוכרים?) ואיך יכולתי לעמוד בקיסמה של טיפת מים שנתלתה לה בנונ שלנטיות מרושלת משהו, ככה שניה לפני שאכלתי....לא יכולתי להתאפק וידי נשלחה למצלמה . והתחלתי לתקתק פוזות מצולמות של עגבניית שרי תמימה, אך מתוקה ויפה להפליא בפשטותה. דוגמנית מושלמת. התוצאות לפניכם אתם תשפטו את העבניה הזו שבכלל התכוונה לצאת לבילוי קטן ובמקום ...אופס פגשה אותי....לא נעים אבל טעים. 


Merry Xmas My Dear Friends. To those who know me , to those who doesn't. I wish you all, all the best in the coming new year. May god bless you all with good health and happy life. Peace and love. From ...m e







No comments:

Post a Comment