Saturday, 28 August 2010

Christmas in August? Santa is here in Singapore?---- merciBeaucoup---- יפני מחוייך ומתוק








Photos by: Cookingstyle for stylelistroom. 

קריסמאס באוגוסט? בסינגפור? מסתבר שכן. ביקור בבוטיק האהוב עלי BLACKJAKE CLUB 21 בפורום גלריה בסינגפור מוכיח שאפשר כבר להתחיל לתכנן לקריסמאס כבר באוגוסט. טוב מקריאה בבלוג אתם בוודאי כבר מבינים את אהבתי הגדולה לכל מה שהיפנים הגאונים מעצבים. אומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים. ואני אומרת לכם, היפנים האלה יודעים דבר אחד או שניים על הפרט הקטן הזה שעושה את מה שהם מעצבים למשאת נפש. הם אלופים כשמדובר באופנה , ובכלל במה לא? האוכל שלהם הוא תאווה לעיניים ולחיך. בכל מה שהם נוגעים הם מצליחים לשים את חותם הגאוניות " מינימליסטי אבל גאוני" אני מודה אני שבויה כבר שנים רבות בקסם המינימליסטיות היפנית. במיוחד כשמדובר באופנה,אבל לא רק אופנה. 
אז נחזור שוב לאתמול ולביקור בבוטיק האהוב עלי , צלצלו לפני שבועיים שאבוא לראות משהו שאולי אוהב. לא היה לי זמן, ואתמול הזדמן לי לקפוץ לשם. טוב נו מה יש לומר? אהבתי , אבל הרבה מהם כבר מיועדים לחורף הממשמש ובא בצעדי ענק. ואני שאוהבת את החורף, או בעצם יותר את הסתיו, יודעת שאין לי הרבה מה לעשות עם מלתחה חורפית כשגרים באזור טרופי כמו סינגפור. בהרבה מקרים בעונה זו אני מסתפקת בלהציץ. אבל יש לציין שהם גם מביאים מה שנקרא חורף קל. ואז מנובמבר עד ינואר פברואר אפשר להתלבש "כאילו "לסתיו טרופי.
לקנות שם זו חוויה מתקנת לכל חובבי ה Retail Therapy, הצוות מיומן ולא מתחלף לעתים קרובות כמו בהרבה חנויות אחרות באי. הם זוכרים מה כל לקוחה אוהבת. המקצועיות שלהם היא שם דבר. ומה שהכי כייף זה התחושה של, יופי שבאת תציצי ,אם תמצאי משהו כייף לנו, אם לא, כייף שבאת. (מי אמר פסיכולוג ולא קיבל ? :) )


אז למה כל הסיפור המקדים הזה? יופי תודה רבה ששאלתם, או כמו שאומרים בצרפתית MerciBeaucoup . הנה הציצו בלינק הזה. ותבינו. לא מגניב? תודו. לא רק העיצובים מגניבים לאלהה, גם האתר עצמו . הקליקו על צילומי הדוגמנים והדוגמניות כדי לצפות בבגד מכל זווית אפשרית. 





הקולקציה תערובת של קווירקיות מתוקה ומחוייכתת (תוכלו לקרוא עליהם פה  ) עוצבה בהשראת וברוח קריסמאס אנגלי. למכנסי השרוואל בעל אוזניים משתפלים בצדדים ובסופם פום פום לבן שמזכירים כובע קריסמאס. מעיל הרוח דו צדדי בירוק "רעל" או "קיווי" אם תרצו ונקודות פולקה בשחור לבן. נראה ליצני אבל אם לובשים כל פריט לחוד אין ספק שתצליחו לסובב הרבה ראשים בסביבתכם. בחרתי לצלם רק שני פריטים כי הקולקציה גדולה ומגוונת. שווה לראות. הקולקציה כוללת גם אביזרי אופנה כמו סיכות בגד מבדים תואמים לבגדים . וענקי צעיף לצוואר. בהחלט לא מנימליסטי, אבל שובב מחוייך ומתוק . או כמו שאומרים ביפנית KAWALII שזה CUTE באנגלית.
Who is looking for a hug?
Big Hug.... 
אז ככה, לא קניתי כלום אבל בהחלט שמתי עין על משהו מגניב ואפילו קיבלתי רשות לצלם את החלק העליון והתחתון של שני פריטים שאהבתי מאד.  
All mixed up.




TAHNK YOU Mr. M. Hairun from BlackJack Singapore Club 21.

583 Orchard road
#01 - 10/13/14 Forum
Singapore
Tel: 6735 0975

All my English readers please hit the translate button on top.Or choose you language from Google translate on the right hand side in my blog. Thank you for stopping by.

credit:merciBeaucoup Snoopy bag photo is VIA Google Images.

So? who says Christmas is only in December? You can celebrate it when ever you choose. Today? Why not?

Cheers!









No comments:

Post a Comment