Saturday, 8 May 2010

Good food you enjoy with A good friend @ Mezza9 Grand Hyatt Singapore







אומרים שהאוכל טעים יותר כשהחברה נעימה. כשהתקשרתי לומר שלום לחברתי L-T, הדבר הבא אחרי שאמרה הי היה, " בואי נלך לאכול בקרוב" כן, פה בסינגפור זה חלק מהשיחה לומר בואי נלך לשתות או לאכול יחד...לפעמים זה יוצא לפועל לפעמים לא. אבל כשחברתי המסויימת הזו אומרת בואי נלך,  היא מתכוונת לכך, אני יודעת .
אז החלטנו על יום ומקום מפגש. מלון אורצ'רד לארוחת דים סאם (הם טובים בזה) . בדרכי לשם כבר קיבלתי טלפון שאומר אל תגיעי לשם, אין אפילו כסא אחד ריק לארוחת צהריים, הוחלט על מפגש באמריקאן קלאב...ואז עוד טלפון, "לא גם שם אין מקום". נלך להייט Hyatt Mazza9 
.טוב אז להאייאט... המצב קשה הא? מקומות טובים מלאים בשעת ארוחת הצהריים, אין סיכוי להשיג כסא אם לא מזמינים מראש. היא הזמינה כבר בדרך, למזלנו היה מקום. אם אתם בסינגפור נסו את המקום . זה ממש האמצע של האמצע של העיר/ האי . בלב הרחובות הכי אופנתיים בסינגפור. הצטלבות של אורצ'רד וסקוטס.
המסעדה ממוקמת בקומה השניה אוירה נעימה ושקטה. אוכל מצויין. גם ה HIGH TEA שלהם מאד מומלץ. והמחירים סבירים ולא כואבים לא לארנק ולא לכיס.
אז מה הזמנו? Mezza Lunch Promotion
שתי מנות ראשונות -
 סלט ירוק טעים מאדmezza9 salad 
 סלט תאילנדי  YAM PU NIM-  מנגו ירוק,וסרטנים שילוב מנצח של חמיצות והסרטנים המטוגנים בבלילת טמפורה.
  שתי מנות עקריות - צלי טלה נימוח בפה (טעמתי קצת) braised lamb shanks, parsley, lemon, garlic, potato gnocchi, asparagus , 
סטייק מבשר אוסטרלי משובח- charcoal grilled australian flat iron steak, roasted potatoes, green beans, herb  butter . רך ונמס בפה מלווה שעועית ירוקה צעירה וטרייה ופריכה, תפוחי אדמה צלויים .
 קינוח אחד-  טארט שזיפים אדומים MMM כמה שהוא היה טעים להתעלף baked fruit tart, tahitian vanilla ice cream . הבסיס היה בצק שקדים פריך, השקדים הורגשו מאד מה שמעיד על ההשקעה בחומרים טובים. באמצע שזיפים אדומים חמצמצים, מעל פירורי בצק פריכים "שקדיים" מעלפים כדור גלידת ווניל (ווניל אמיתי מטהיטי או כמה אקזוטי...) רוטב ווניל הוגש לחוד והיה גדוש בגרגרי ווניל ארומטיים בריח מסחרר חושים. אבל מה? המנה אולי הייתה טעימה, אך לעין הייתה חסרת צבע. ואני הרי מצלמת כל מה שזז. שלא אצלם את המנה? המלצרית בדיוק שאלה האם אנחנו נהנות (איזה שאלה בוודאי שכן) ואמרתי שחסר לי קצת "צבע". היא ללא היסוס הציעה להביא לי פירות יער טריים. רצה מיד למטבח וחזרה עם צלחת פירות יער טריים וצבעוניים, שאותם גדשתי על מנת הקינוח שלי...והופ המנה מוכנה ומזומנה לצילום...בצבעים כמו שרציתי...איזה שירות. וכמה מתוק מצידה להציע.
 ארוחה כללה קפה בסוף לשניים.
לשולחן הוגשה מיד ככר לחם לשניים, פרוסה באלגנטיות כפרית,  ומטבל פלפלים אדומים קלויים. טעים ומתחזק את הפיות הרעבים בנתיים עד בוא המנות.
שתינו הזמנו מים פושרים חמימים כמנהג המקום.
מחירים ותפריט תוכלו למצוא כאן

למה להרבות במילים אם תמונות שוות אלף מילים? ואולי גם איזה פתגם לסיום.
  Nothing would be more tiresome than eating and drinking if God had not made them a pleasure as well as a necessity." ----- Voltaire   













1 comment: