Wednesday, 30 September 2009

Formula one grand prix night race-singapore 2009



  
Photograph: Vincent Thian/AP

Lewis Hamilton wins Singapore grand prix 



 המילטון אחרי קבלת הגביע משפריץ בשמחה את השמפניה.
LEWIS HAMILTON in his sweet moment


המילטון מתכונן להשפריץ את השמפניה- ראינו את זה על המסך כמובן כי אין גישה לבמה מקרוב.את הגביע הוא קיבל מראש הממשלה הסינגפורית.
לי סיאנג לונג


.




בצילום מכונית סימולאטור שאפשר תמור תתשלום לנהוג בה.


  בצילום  ישראלי חמוד שגר פה ומדבר סינית שוטפת כמעט ,פה הוא מנחה ומדרבק עם רקדניות בטן מקומיות . מחזה בהחלט "סוראיליסטי"..בכל ימי המירוץ היו מופעים בהפסקות.הופעות ברמה.


מראה מהפדאנג על התיאטרון הלאומי שנקרא "אספלאנאד"או בלשון המקומיים "דוריאן"הגג מזכיר את הפרי האקזוטי . מרחוק רואים גם שלושה בנינים שהם חלק מהריזורט החדש שנבנה -שלושה בניני הקאזינו במארינה.


כאן ישבנו מול בנין בית המשפט הישן.




 המכונית של המילטון HAMILTON מגיחה ראשונה על המסלול.
קטע המסלול שמולו ישבנו גובל בבנין בית המשפט לשעבר.בנין בריטי יפהפה.
הצילום:מהיום השלישי הקובע-20מכוניות עומדות בשורה לפי סדר הזכיה במירוץ שנערך יום קודם בראש המכונית של HAMILTON.





Grand Prix-Formula one Singapore 2009- the tickets.
בסוף השבוע האחרון במשך שלושה ימים בילינו במירוץ המכוניות היוקרתי
פורמולה 1 בסינגפור.המירוץ נערך בלילה, והוא יחיד במינו בכל העולם
האירוע אורגן במופתיות ראויה להערצה של הסינגפורים.בין מירוץ למירוץ למשל בשבת היו מופעי אומנים,אפילו ריקודי בטן ותיפוף על דרבוקה היו שם. שני ימי המירוץ האחרונים, ובמיוחד היום האחרון והקובע, היו חוויה בלתי נשכחת.צלמתי אך בקושי אפשר להבחין במכוניות החולפות על פנינו במסלול המרוץ במהירות על קולית .לכן בצילומים תראו בקושי צללית מרוחה ולא ממש מכונית.
הצילומים צולמו במיוחד עבור חתני היקר JAC.
הזוכה בתחרות הגראנד פרי הוא LEWIS HAMILTON האנגלי ממוצא ברזילאי. חתיך אמיתי ואייקון אופנתי ענק. במהלך המירוץ ביום האחרון חברתו נראתה מדי פעם על המסך כוססת ציפורניים.איך לא? המכונית השניה ישבה לו על הזנב במשך כל 60 הסיבובים שבהם דהרו סביב המסלול.60 סיבובים! אלוהים! קיבלתי סחרחורת רק מלסובב את הראש מצד לצד כשהם חלפו מולנו. שלא לדבר על המהירות בה הצוות של כל נהג החליף לו גלגלים מדי פעם ותדלקו את המכונית . מדהים הכל היה ענין של שניות . נצחון לפעמים מותנה ביכולות הצוות .היו  גם לא מעט רגעי מתח של מכוניות שהתנגשוו כמה שכמעט התנגשו. הייתה אחת שנזרקה מהמסלול לעבר קיר הבטון. האוירה הייתה מלאת באדרנלין ואפילו אני שאגתי עם כולם, אני כמובן הייתי שם בשביל המילטון...אבל גם קצת בשביל אלונסו שבסוף זכה במקום השלישי.
חוויה נפלאה.
והפוסט הזה מוקדש לחתני החתיך JAC.
The race. 
תהנו

No comments:

Post a Comment