Friday, 12 June 2009

איזה מזל שהיא לא אוהבת לחם



פרוסה מהלחם .הככר בפנים רכה והמעטפת פריכה כמו באגט טרי ופריך.
זו התוצאה אחרי הקצר החשמלי ואפיית הלחם בתנור במקום במכונה.
ממממ יצא טעים טעים אם כי טיפה מלוח .אתקן מתכון ואתאים לטעמי.

ככר הלחם אחרי האפיה בתנור.
הלחם פה נראה תפוח ויפה -כך נראה מיד לאחר הקצר החשמלי .






הגברת שמוכרת לוטו, בתחנת הלוטו טוטו הקרובה לביתי, מכירה את החצי השני שלי.היא יודעת ממנו על אהבתי לאפיית לחם .
באחת הפעמים שהלך לקנות טוטו, היא הציעה לתת לו מכונה לאפיית לחם שיש לה.

כשסיפר לי הופתעתי.למה שמישהו ירצה סתם כך לתת לזר משהו כזה?
היא אמרה לו שחשבה שכלתה תאפה,אך כלתה לא יודעת לאפות !והיא לא אוהבת לחם.
איזה מזל.....
וכך ברגע זה ממש מתערבל לו בצק רך ונעים ללחם ראשון במכונה לנסיון.
אז דיווח בהמשך.
מה שהדהים אותי זה המצב ש להמכונה .המכונה על חלקיה עדיין ארוזים באריזה המקורית .הם אפילו לא פתחו להציץ.אני כבר מזמן הייתי תולשת הכל לבדוק...
תראו.

How lucky I am

The lady from the lottery shop near my house, knew about my love to bread making/baking .and offered hear brand now, bread maker machine to my other half….

For free!!!
How lucky I am.

Right now the first with bread love is baking.
Will report to you more on the results shortly.



תקלה קטנה בדרך לתוצאה הרצויה....הפסקת חשמל פתאומית כתוצאה מקצר, חיבלה בתוכניותיי לקבלת הככר הראשונה מהמכונה.
לפי ההוראות, אי אפשר לתכנת שוב כתוצאה מקצר חשמלי..ומיד הכנסתי לתנור חם לאפייה .
השפרצתי קצת מים בתחתית התנור ליצירת אדים שיעלו א תנפח הלחם חזרה לגובהה שאיבד.
הככר צנחה פלאים כמעט לתחתית,אך כעבור מספר דקות בתנור התחילה לעלות שוב.
לא לגובהה כמו שצלמתי כשהבצק היה במכונה..אך עדיף מלהשליך.
נראה טוב ומריח טוב.נחכה שיתקרר.

No comments:

Post a Comment