Thursday, 18 February 2010

Happy Birthday My luly yaffa shell Ima.

לילדה הכי יפה בגן יש יום הולדת היום. ילדה יפה שלי, את אי שם בברזיל הקסומה מטיילת את טיול חייך בדרום אמריקה.  (עוד יגיעו הרבה הרבה טיולי חיים משגעים) אנחנו כאן, כל המשפחה, מתגעגעים לפנייך החיכניות המתוקות ולעיני השקד החכמות שלך שריסי קטיפה מעטרים אותן (זוכרת מה אמא עושה לך מעל העפעפיים? אז הנה קחי לך רפרוף אמהי כזה  מאמא ). אני כמובן כותבת לך בשם כולנו כאן שאוהבים אותך בטירוף. כולנו מתגעגעים אלייך ומצפים שאולי "תתייאשי" מהטיול ותשובי אלינו במהרה ... ;) :) (סתם , סתם, תהני נשמה של אמא) . אוף כמה אני אוהבת אותך ומתגעגעת אלייך. כולם בעצם יאיר מנסה ללמוד לקרוא לך, ליה כמובן מתגעגעת וקוראת לך בכל יום. גם קאי נובח לעברך ומאחל לך מזל טוב. וכמובן כל השאר.... כן גם רייץ..... לא תאמיני אבל היא מתגעגעת קשות (נו טוב את יודעת למה... )  
הפוסט הזה מוקדש לך יפה שלי רק לך. לכבוד יום הולדתך   לכבוד יום הולדתך . רק אתמול נולדת והנה את כבר אחרי  שרות צבאי ומטיילת לבד לבד בעולם. איך זה קרה? ומתי בכלל זה קרה?  ככה פשוט גדלת לך ? ככה בלי לבקש רשות מאמא? ככה אמא חינכה אותך?  ;)
אז מה נאחל לך ילדה יפה וחכמה שלי? שתהני כל חייך מימים יפים , מוזיקה טובה, חברים נפלאים, שתטיילי בעולם ותחווי חוויות נפלאות שילוו אותך כל חייך . שתמשיכי להיות חייכנית ועליזה, ילדה שמחה מאושרת ואופטימית. אחות וילדה נפלאה ודודה ליאיר וליה.  גם הם אוהבים אותך בטירוף. בעצם מי לא? החיוך השובה שלך ממיס לבבות של הרבה....אהההמ  בנים וגם את שלנו.
כל הנשים יפות ילדה שלי   אך אין יפה כמוך כפרה עלייך נשמה של כולנו. Happy 22 beautiful baby
אוהבים ומתגעגעים כולנווו.
ולכבודך אפינו אמש מאפינס אן אם תרצי קאפקייקס. לילוש דיגמנה ויאירוש גם. הנה תהני מהצילומים.


והגשנו לך באהבה רבה.

וגם הדלקנו נר לכבוד 22 שנותייך היפות ושעוד ירבו כמותן.
ואפינו לך בהרבה אהבה...מתוק כמו שאת אוהבת.
והבוקר צלמתי עבורך את מה שהכי מסמל את ארצנו היפה- שדה פרגים בשדה בקצה השכונה....


תראי כמה הוא חזק כבר? ואמא שלו כבר שוב דוגמנית....
יאיר שולח נשיקות וחיוכים מלאי אהבה.

ליה מלקקת קערה ולחיים .

קאי כבר לא ילד צעיר...אבל בכל זאת זוכר לשלוח לך האב של אהבה....

No comments:

Post a Comment