Saturday, 16 May 2009

האם זה המטען שלך? is this your luggage



ולמה אני שואלת?לא כי מצאתי את המזוודה שלך שהלכה לאיבוד בשדה התעופה, אבל אולי מישהו אחר מצא אותה:)
בשוטטתי היום ברחבי הרשת, נקלתי באתר המיוחד הזה.
בעלת האתר בעלת הובי מיוחדת ושגעון ייחודי למזוודות אבודות בשדות תעופה.היא אספנית של מטען אבוד משדות תעופה, ונוהגת להשתתף במכרזים של שדה התעופה, שמציע מטען אבוד של נוסעים שלא אותרו .היא קונה באותם מכירות פומביות מדי פעם ,מזוודה , מעניין לפי מה היא בוחרת אותם. אולי המחיר? הצבע? הצורה?) ונוהגת לצלם ולתעד את תכולתה.את הצילומים היא מעלה לאתר שלה בתקווה לאתר את הבעלים.
לא יודעת מה אתכם, אבל אני הייתי מתעלפת אם מזוודה שלי הייתה הולכת לאיבוד.אתם צריכים לראות מה אני אורזת במזוודה לפני שאני נוסעת לבקר את משפחתי בארץ.
ורק המחשבה שתלך לי מזוודה לאיבוד מטריפה אותי.
והגברת הזו מציגה באתר שלה לראווה תכולה של שש מזוודות אבודות בצבעים וגדלים שונים.
לחיצה על מזוודה תוביל לצילומי תכולתה.
אותי הצחיק לראות את המזוודה הזו
לאן טסה האחות לחופשה ?אם כן בשביל מה המדים? היא בכוננות?
תציצו במזוודות מעניין לראות מה יש בכל אחת.חלק נראה שהיו בדרך אלן שהוא וחלק נראה שחזרו עם קניות לרוב.
ודרך אגב 'שדות התעופה בדרך כלל עושים הכל לאתר את הבעלים של המזוודה' ומשלא הצליחו' הם מוכרים אותם במכרז פומבי והכסף עובר לתרומה.
מטרת האתר לפי הצלמת היא לנסות לאתר את הבעלים של המזוודות ,ולכן באתר היא פונה לאנשים שנתקלים בזה לספר לאחרים ואולי לנסות למצוא את הבעלים.אולי זה השכן ,או חבר של חבר....

תוכלו לקרוא עוד כאן.
Is this is your luggage?
Read More here.









1 comment:

  1. hi , it look un real,ivan with bad econ pepole stil shop for exspnsiv thing or, the did like you want to see,hhhhhh,it like the bilong to anther planet way not good for tham,pepole chuld enjoi the good thing in life.that way the are fo.r i love you blog you bring us cool thing to see and to read.

    ReplyDelete