Saturday, 9 May 2009

יום אם שמח לכל האמהות באשר הן -happy mothers day to all mothers out ther


היום בכל העולם חוגגים את יום האם הבינלאומי.
זהו גם יום חגם של חנויות הפרחים ,השוקולדים ושאר מיני פינוקים לאמהות.
חיפשתי את מקור הסיבה למסיבה והנה לכם קישור .
יום האם מסתבר נחגג לראשונה ביוון העתיקה' והיה החג של ריאה, אם כל האלים..עוד על יום האם בקישור הזה בעיברית/


,
Mother's Day
is a holiday honoring mothers, celebrated (on various days) in many places around the world

.in Singapore mother’s day celebrated today. Today all islands are out there in restaurant and café to celebrate this happy day. One day a year solely devoted to mothers around the world. What a wonderful idea.

אז בואו ביום הזה כולנו יחד נחבק גם מרחוק את האמהות שלנו .האמהות שכל השנה לא מפסיקות לחשוב עלינו לדאוג ולאהוב.

ולאמא שלי ,האחת והיחידה ,אני אוהבת אותך, גם אם אני רחוקה, ואנחנו לא מדברות בכל יום, או רואות אחת את השניה בכל יום, אני חושבת עלייך ,חולמת עלייך, ומדברת אתך בכל יום דרך לבי ומחשבותיי.

יום אם שמח.



2 comments:

  1. באהבה גדולה בחזרה מאמא אפרו דטה :-)
    אגב הוספת קאונטר- מברוק עליק, כל הכבוד אני רואה שאת מתחילה לשחות בים הבלוגים :=) לדעתי כדאי למקם את הקאונטר בתחתית הרשומות או בעמודה השמאלית, שכן ח;שיבותו לא כזו גדולה ע"מ שיופיע במקום כזה חשוב.
    פשוט תגררי ומקמי אותו - "בפריסה".
    נשיקות

    ReplyDelete
  2. תודה רבה רבה יועצת נפלאה שלי. אני חושבת שהצלחתי למקם טוב יותר כמה דברים.
    יום נפלא לך יקרה שלי.

    ReplyDelete