Sunday, 31 January 2010

מתחם החשמל - רק שניה -Fashion & Recreation in Gan Ha'hashmal - Gan Ha'hasmal

אופנה ובילוי בגן החשמל- Fashion & Recreation in Gan Ha'Hashmal




מספר ימים אחרי שהגעתי לביקורי השנתי בארץ (נובמבר האחרון) זכרתי שקראתי על מתחם החשמל כשהייתי בסינגפור ,וזה נרשם אצלי בזכרון .  את הפוסט הזה אני כותבת באיחור קל. לא התמהמהתי זמן רב מאז הנחיתה בארץ, כבר באותו שבוע ביום ששי בבוקר השכמנו אחותי ואני ושמנו פעמנו לאזור דרום העיר. הפעם לאזור ככר המושבות לקפה, וכן לראות את המתחם המדובר.  על בית הקפה בו אכלנו ארוחת בוקר אכתוב פוסט המשך לפוסט הזה בנפרד  כי מגיע לו גם סיפור.
בנתיים אספר לכם על "רק שניה" חנות יד שניה ברחוב לבונטין #1 שראיתי ממרחק ישיבה בבית הקפה. חנויות יד שניה תמיד הציתו את דימיוני...יש משהו מרגש בלנבור בעבר, לגעת בתקופה , להתרפק על הזמן. נכנסתי לחנות וכמו חזרתי בגלגל הזמן לשנות השבעים. ההבגדים ההדפסים הצבעוניות זרקו אותי אחורה בזמן. בקשתי רשות לצלם ובחיוך מתוק המוכרת אמרה בבקשה תרגישי בבית , וכן הרגשתי בבית והחלטתי שאני עושה הפקת אופנה מאולתרת . אחותי הייתה "הקולב" שלי... היה כייף אמיתי .
לחנות שתי קומות ,ושתיהן עמוסות בהפתעות מרתקות. בכל פינה קרץ לי משהו, חולצה מנוקדת, תיק אדום מדליק, נעליים שראו רגליים חטובות מלמטה... החלטתי שאני שולפת את כל מה שמנוקד. יש לי חולשה לפולקה דוט POLKA DOT וכשזה וינטאג' זה אפילו מרגש. זה מזכיר לי את שנות הזהר של ימי שנות ה-40 או שנות חמישים האלגנטיות. אני כבר לא ממש לובשת יד שניה, אך בשנות ה70 העליזות בהחלט כן. (אז חיטטנו בשוק הפשפשים). נהגתי ללשלב ג'ינס עם ג'קט קטיפה ויקטוריאני , או חולצת מלמלה עם ג'ינס צמודים. היום אני נהנית לבקר בחנויות יד שניה בעיקר בשביל הנפש, ההתרפקות  וחיפוש אחר אביזרי אופנה מיוחדים, או פריטי אספנים כמו למשל פודריות ישנות. ( אוהבת פודריות וינטאג' ובקבוקי בושם ישנים) . לא מצאתי לעצמי כלום, אך מצאתי חוויה מרגשת, ומקום מלא באוירה וקונות מיוחדות.

צלמתי לכם מעט ממה שעיני ראו שם. מקווה שתהנו כמוני. ואם עשיתי לכם חשק למסע בזמן, אז לכו  לסיבוב ב "רק שניה" .
הצטיידו בסבלנות, דמיון, חדדו את חושי הסטיילינג שלכם, ולכו על זה. תוכלי לצאת משם מסודרת מכף רגל ועד ראש. ולעבור את הכביש לארוחת ערב או לכוס בירה בקפה ממול או כוס תה מה שתבחרו.
הם פתוחים גם בלילה .
א-ד  מ- 10:00:-20:00
ה - 10:00 - 24:00
ו - 10:00 - 16:00
מוצא"ש - 20:00 - 24:00
לבונטין 1 לת  אביב
#1 Levontin st. Tel Aviv
03 - 5661346
אז בלי תירוצים הם לרשותכם בשעות בהחלט נוחות לבליינים .

Polka dot can be paired with skinny denim. 
 Check the link ;) for good old memories.

How bout this one? looks like
Vasily Kandinsky ? I think so? right? :) ;)

No comments:

Post a Comment